FAQ

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Indhold, der kan skjules

Hvornår får jeg min pakke?

Vi er glade for at kunne tilbyde gratis forsendelse med DAO hjemmelevering på alle ordrer! Vi stræber efter at bringe vores kunder de bedste priser samt service. Dette gør vi blandt andet ved at du kan nyde godt af gratis forsendelse på dit næste køb.

Hvor længe tager det fra jeg bestiller, til jeg modtager min pakke?

Vi har en forsendelsestid på 2-4 arbejdsdage. Vi indleverer pakkerne til pakkeshoppen hver Mandag, Onsdag og Fredag, så du kan forvente din pakke håndteres indenfor denne tidsramme. Vi gør vores bedste for at sikre, at dine varer kommer hurtigst muligt til dig

Hvor mange dage har jeg til at returnere mit produkt?

Vi tilbyder 14 dages fuld returret. Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal du gøre det indenfor 14 dage efter modtagelse. Du vil selv skulle betale omkostningerne som er forbundet med forsendelse af produktet

Kan jeg annullere min ordre?

Ja, du kan annullere din ordre, såfremt den ikke er blevet behandlet endnu. Du skal blot kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med at annullere din ordre.

Hvordan er pasformen på jeres shades?

Alle vores shades er designet med det formål at give den bedste pasform. Hver type solbrille har hver deres 1 size uanset farve, du kan læse mere om størrelse inde på produkterne. Størrelserne er baseret på 95% af vores kunders præferencer. 

Det er vigtigt for os, at lytte til kundernes præferencer, og derfor er vi sikre i at vores produkter vil give lige præcis dig den bedste oplevelse.

Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

Du kan kontakte vores kundeservice på flere måder:

Online chat:  Vi tilbyder chat support, du skal blot klikke på “chat” ikonet nederst på siden. 

E-mail support: Hvis du vil kontakte os via. email, kan du nederst på siden klikke på “Kontakt”. Og dernæst vil du blive omdirigeret til vores kontaktinformation, samt en formular du kan benytte dig af.